Tuesday 16 April 2013

KFC tawarkan diskaun 'Promosi Pilihan Raya'

Salah satu teknik berkempen, mengunakan tema keadaan semasa untuk mempromosikan produk keluaran syarikat. Tahniah KFC

Credit: Utusan

KUALA LUMPUR 8 April - Restoran makanan segera, KFC menawarkan diskaun 20 peratus kepada pelanggan bagi setiap pembelian Bucket dan Barrel KFC sebagai tanda menyokong Pilihan Raya Umum Ke-13.

Pengarah Urusan QSR Brands (M) Holdings Sdn. Bhd., Datuk Ahmad Zaki Zahid berkata, 'Promosi Pilihan Raya' ini diperkenalkan sebagai tanda sokongan KFC kepada semua rakyat Malaysia yang akan melalui proses demokrasi tidak lama lagi.

Promosi istimewa ini akan bermula 9 hingga 30 April ini di kesemua 560 restoran KFC di seluruh Malaysia dan tempoh promosi bergantung kepada tarikh sebenar Pilihan Raya Umum Ke-13.

Seandainya, melepasi tarikh sebenar Pilihan Raya Umum Ke-13, syarikat berkenaan jelas Ahmad Zaki, akan meneruskan promosi ini sehingga tarikh pengundian.

"Promosi ini dapat memenuhi keperluan rakyat terutama sekali mereka yang terlibat secara langsung dalam menjalankan kerja- kerja pilihan raya," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Menurut Ahmad Zaki, promosi ini akan bermula daripada pukul 9.30 malam sehingga restoran tutup.
Sementara bagi mana-mana cawangan restoran rangkaian berkenaan yang beroperasi selama 24 jam pula, tawaran itu sah sehingga pukul 2 pagi.

No comments:

Post a Comment